Username:

Password:

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: heb ik weer  (gelezen 1344 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Janne
Premium Member

« Gepost op: Juni 27, 2011, 21:13:41 »

Ik heb me per ongeluk uitgelogd op mijn laptop.
Ik kan me daar dus niet meer inloggen. Mijn wachtwoord klopt niet meer en de vraag waarop ik alleen het antwoord weet werkt ook niet meer. Hellup! Wat nu?

Tegenslagen zijn kansen met een masker op. (Chinees spreekwoord)
Ingrid
Premium Member

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 28, 2011, 05:10:48 »

Ik kan me daar dus niet meer inloggen. Mijn wachtwoord klopt niet meer en de vraag waarop ik alleen het antwoord weet werkt ook niet meer. Hellup! Wat nu?

Is jouw laptop Vista? Indien zo:
Start hem eens op terwijl je steeds F5 ingedrukt blijft houden
Vervolgens F8
Kies voor veilige modus zonder netwerk
Scherm wordt zwart, geduld hebben, kan een paar minuten duren
Kies voor de administrator login
Typ cd.. (ook die 2 puntjes dus)
Er verschijnt dan c:\windows>
Typ explorer.exe
Start - Configuratiescherm - Gebruikersaccount
Kies jouw gebruikersaccount
Kies wachtwoord wijzigen
Laat het wachtwoord leeg
Klik op wachtwoord wijzigen en herstart de computer.

Het is wat het is
zegt de liefde
Janne
Premium Member

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 30, 2011, 23:19:01 »

Is jouw laptop Vista? Indien zo:
Start hem eens op terwijl je steeds F5 ingedrukt blijft houden
Vervolgens F8
Kies voor veilige modus zonder netwerk
Scherm wordt zwart, geduld hebben, kan een paar minuten duren
Kies voor de administrator login
Typ cd.. (ook die 2 puntjes dus)
Er verschijnt dan c:\windows>
Typ explorer.exe
Start - Configuratiescherm - Gebruikersaccount
Kies jouw gebruikersaccount
Kies wachtwoord wijzigen
Laat het wachtwoord leeg
Klik op wachtwoord wijzigen en herstart de computer.

Heel attent dit Ingrid!
Ik was bezig met het opschrijven van dit alles toen ik besefte dat jij mogelijk dacht dat ik niet meer in mijn lappie kon! Dat was niet het geval, ik kon niet meer inloggen op het forum!
Minder erg weliswaar, maar wel heul erg!
Het voelt alsof ik al weken niet meer kon reageren! Er gaat echt een hele dimensie verloren als je hier alleen maar kunt lezen vind ik!
Ik bedacht me echter een kwartiertje geleden ineens dat ik een kaartenbakje heb waar ik al de wachtwoorden end. in bewaar! Ik snap niet waarom ik daar niet eerder aan dacht in dit geval, want bij andere inlogproblemen is dat het eerste wat ik erbij pak! Nou ja, probleem net op tijd weer opgelost. Ik overwoog al om een nieuw wachtwoord aan te vragen o.i.d.

Ingrid
Premium Member

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 01, 2011, 02:56:53 »

Heel attent dit Ingrid!
Ik was bezig met het opschrijven van dit alles toen ik besefte dat jij mogelijk dacht dat ik niet meer in mijn lappie kon! Dat was niet het geval, ik kon niet meer inloggen op het forum!
Minder erg weliswaar, maar wel heul erg!
Het voelt alsof ik al weken niet meer kon reageren! Er gaat echt een hele dimensie verloren als je hier alleen maar kunt lezen vind ik!
Ik bedacht me echter een kwartiertje geleden ineens dat ik een kaartenbakje heb waar ik al de wachtwoorden end. in bewaar! Ik snap niet waarom ik daar niet eerder aan dacht in dit geval, want bij andere inlogproblemen is dat het eerste wat ik erbij pak! Nou ja, probleem net op tijd weer opgelost. Ik overwoog al om een nieuw wachtwoord aan te vragen o.i.d.

Ah, hebben we hier een geheime vraag dan? Dat wist ik niet eens.

Het is wat het is
zegt de liefde
Janne
Premium Member

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 19, 2011, 00:43:44 »

Ik kom nu pas  Embarrassed  tot de ontdekking dat ik via 'notificatie' een berichtje kan krijgen in mijn mail dat er hier wat geplaatst is. Is er ook een manier om dat in een keer tegelijk voor alle topics te doen?

Ingrid
Premium Member

« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 19, 2011, 04:14:07 »

Ik kom nu pas  Embarrassed  tot de ontdekking dat ik via 'notificatie' een berichtje kan krijgen in mijn mail dat er hier wat geplaatst is. Is er ook een manier om dat in een keer tegelijk voor alle topics te doen?

Je zal dat per board moeten doen, ik doe het voor sommige topics. Maar het is niet meer dan een notificatie, voor de inhoud van het bericht moet je toch hier zijn. Ik had dat voor facebook ook, maar om dan op bepaald moment je echte mails uit honderden notificaties te moeten vissen, is ook niet alles. Ik ben dus wat selectiever geworden.

Het is wat het is
zegt de liefde
Janne
Premium Member

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 19, 2011, 11:16:15 »

Je zal dat per board moeten doen, ik doe het voor sommige topics. Maar het is niet meer dan een notificatie, voor de inhoud van het bericht moet je toch hier zijn. Ik had dat voor facebook ook, maar om dan op bepaald moment je echte mails uit honderden notificaties te moeten vissen, is ook niet alles. Ik ben dus wat selectiever geworden.

Ha! Het werkt wel!

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: