Username:

Password:

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ik ben een beetje ontrouw geweest  (gelezen 1601 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ellen
Member
**

rarae avis

« Gepost op: Februari 17, 2012, 12:39:45 »

me hier aanmelden even rageren en dan weer aftaaien ...
jammer dat ik je zo weinig *spreek* dobbie Smiley

niet dat ik jullie wil vergeten dames schrijfsters hier maar ik heb met jullie minder (we kennen elkaar niet in het echte leven) en daartussen komen valt me moeilijk ...

ondertussen is aloha ook weer opnieuw begonnen (wel erg stil nog er lijken er veel weg te zijn maar goed daar voel ik me toch meer thuis ...

ik blijf hier wel gewoon aangemeld dus als er echt iets is wat me ter ore moet komen ben ik bereikbaar

groets enzo!

Ellen.

One is taught by experience to put a premium on those few people who can appreciate you for what you are. ~Gail Godwin~
Ron
Administrator
*

Just a Gentle Storm

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 17, 2012, 19:05:37 »

Bedankt voor je berichtje Ellen.
Zo af en toe kijk ik nog wel eens op Aloha, maar op de één of andere manier boeit het me niet meer.

Hier wordt dusdanig weinig gepost dat ik overweeg om het forum weg te halen.

Warme groet !

our scars have the power to remind us that the past was real
- Red Dragon -
Ellen
Member
**

rarae avis

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 17, 2012, 20:33:06 »

hij is aangekomen (thanks)

en ik snap je ... ik dacht eigenlijk er ook er nooit meer iets van te horen en sloot al de forums die ik bezocht af,  naja ik logde uit.
via via hoorde ik dat het er weer was ... ik denk dat velen niet op de hoogte zijn ?
of misschien is het gewoon ècht voorbij ik ga wel zien voorlopig is er weer forumlust voor mij (this will pass too ...

niet weghalen (er schrijven soms best nog wel mensen die je aan het hart gaan ... en ik hou er niet van om ergens te schrijven dat dan te kopiëren en hier te plakken ... zo zullen er meer over denken en zijdelings blijf je dan toch betrokken toch?

One is taught by experience to put a premium on those few people who can appreciate you for what you are. ~Gail Godwin~
Ron
Administrator
*

Just a Gentle Storm

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 17, 2012, 21:07:16 »

Ik tref velen op Twitter, ook Angelie.
Dat medium is wat dynamischer en ik hoef er niet voor achter de computer.

Dank voor je advies.
Ik hoop je eens weer te zien (in 't eggie).

Begin mei ga ik naar Roos (ben ik van plan), wie weet ..

- Red Dragon -
Ellen
Member
**

rarae avis

« Antwoord #4 Gepost op: Februari 17, 2012, 21:15:12 »

je weet waar mijn huis woont Ron (en Roos staat bij mij ook op de planning zou leuk zijn wanneer we er tegelijkertijd zouden zijn (ideaal voor mij te bereiken met openbaar vervoer)

Ellen
Member
**

rarae avis

« Antwoord #5 Gepost op: Februari 17, 2012, 21:16:51 »

enne twitteren kan ik niet (oud stempel enzo ... geen behoefte aan ook) wél aan geschreven woordjes langer dan zoveel tekens die je mag op twitter ~

Ron
Administrator
*

Just a Gentle Storm

« Antwoord #6 Gepost op: Februari 17, 2012, 21:23:15 »

je weet waar mijn huis woont Ron (en Roos staat bij mij ook op de planning zou leuk zijn wanneer we er tegelijkertijd zouden zijn (ideaal voor mij te bereiken met openbaar vervoer)

Oké, goed om te weten ..

- Red Dragon -
Ellen
Member
**

rarae avis

« Antwoord #7 Gepost op: Februari 17, 2012, 22:57:39 »

en zag ik jou nou schrijven in het eggie? da's zo onrons Laugh

Ellen
Member
**

rarae avis

« Antwoord #8 Gepost op: Februari 17, 2012, 23:07:17 »

Citaat
Hier wordt dusdanig weinig gepost dat ik overweeg om het forum weg te halen.

hier heb ik overheen gelezen of verkeerd begrepen in het moment van lezen ... ik begrijp vanuit wards~topic dat je er serieus over denkt ~ prima natuurlijk ~ maar wanneer er geen kosten aan verbonden zijn kan je het toch gewoon laten staan (voor het nageslacht ofzo? er staan heel wat berichten op voor toevallige passanten ...

Ellen
Member
**

rarae avis

« Antwoord #9 Gepost op: Februari 19, 2012, 20:26:40 »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Eh44QPT1mPE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Eh44QPT1mPE</a>

'k kwam toevallig daarnet deze tegen en moest even aan je denken Smiley

ik dacht ik deel het even ... i'm not searchin' for a heart of gold but i'm really growing old

*ik mis de smiley met de missende tanden  Cheesy wat zeer binnenkort het geval gaat zijn  Sad

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: