Username:

Password:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Gewoon, leuke moppen ..  (gelezen 3899 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ron
Administrator
*

Just a Gentle Storm

« Antwoord #15 Gepost op: Januari 19, 2011, 21:08:11 »

Over politie gesproken ..

Bob was driving home after spending a great day on the lake fishing. His catch, cleaned and filleted, was wrapped in newspaper on the passenger side floor. He was late getting home, so he was speeding just a little bit. As he was crossing a bridge, a cop jumped out, radar gun in hand, and motioned Bob to the side of the bridge. Bob pulled over like a good citizen.
The cop walked up to Bob's car and said "You know how fast you were goin', boy?" Bob thought for a second and said "Uh, 60?" "67 MPH, BOY!! 67 MPH in a 55 zone!!!" said the cop.
"If you already knew, why'd you ask me?", Bob snarled back. Fuming over Bob's answer, the officer growled, "That's speeding, and you're getting a ticket and a fine!" The cop took a good close look at Bob in his stained fishing attire, and said, "You don't even look like you have a job!! Why, I've never seen anyone so scruffy in my entire life!" Bob answered, "Hey, I've got a job . . . a good job!" The cop leaned in the window, sniffing the foul air, and said, "What kind of a job would a smelly bum like you have?"
"I'm a rectum stretcher!" Bob replied. "What the hell does a rectum stretcher do, Boy?" asked the cop. Bob explained, "When someone needs to be stretched, I'm the one who does it. I start with a couple fingers, then a couple more, and then one hand, then both hands. Then I slowly pull them farther and farther apart until the rectum is a full six feet across." The cop, absorbed with this bizarre image, asked, "What the hell do you do with a six foot asshole?" Bob replied, "I guess you give it a radar gun and stick it on the end of a bridge!"

our scars have the power to remind us that the past was real
- Red Dragon -
Ingrid
Premium Member

« Antwoord #16 Gepost op: Februari 07, 2011, 05:18:46 »

Twee vriendinnen praten in de keuken met mekaar

1 : En ? Goeie sex gehad gisteren ?

2 : Ach zwijg er mij van, het was een ramp. Mijn man is thuisgekomen, heeft snel zijn eten naar binnen geslagen, is op mij gekropen, was in 3 minuten klaar en is direct in slaap gevallen.... en bij u?

1: oooh het was echt fantastisch. Hij is thuisgekomen van zijn werk en heeft me meegenomen voor een romantisch diner. Daarna zijn we samen nog een uurtje gaan wandelen en als we thuiskwamen heeft hij het hele huis vol met kaarsjes gezet. Het voorspel heeft wel een uur geduurd en daarna hebben we nog eens een uur gevreeën. En als we klaar waren hebben we nog gezellig een uurtje gepraat alvorens we gaan slapen zijn. Het was echt fantastisch !!!!

Op datzelfde moment zijn ook de twee mannen in het salon met mekaar aan het praten :

1: En? Goeie sex gehad gisteren?

2: Ja jong, echt fantastisch. Ik kwam thuis en mijn eten stond klaar. Ik heb rap gegeten, daarna direct gesext en dan gaan slapen, en gij?

1: Zwijg jong het was een ramp. Ik kwam thuis en had geen eten want er was geen electriciteit, want mijn vrouw was vergeten de factuur te betalen. Van misere heb ik haar moeten meenemen op restaurant. ‘T was verdomme zo duur dat ik zelfs geen geld meer had voor nen taxi en ik ben een uur te voet naar huis moeten gaan. En als we dan thuis waren was er natuurlijk nog geen electriciteit en zat er niks anders op dan een stomme kaars aan te steken om toch iets te zien. Dat werkte allemaal zo erg op mijn systeem dat het meer dan een uur geduurd heeft voor dat ik hem recht kreeg. En ne keer dat het dan zover was heeft het nog een uur geduurd voor ik kon klaarkomen. ‘K was er zo van gestresseerd dat het nog zeker een uur geduurd heeft voor ik in slaap kon vallen en die hele tijd heeft die van ons hare kwebbel gene seconde dicht gehouden... Een ramp!!! 

Het is wat het is
zegt de liefde
Ingrid
Premium Member

« Antwoord #17 Gepost op: Februari 08, 2011, 19:34:15 »

Zo ontstaan burenruzies...

Jantje zeurt al maanden zijn ouders de oren van hun kop dat hij een
broertje wil.
Op een dag is vader dat gezaag spuugzat. Hij roept Jantje en zegt:
"Kijk, hier heb je wat graszaad. Strooi dit maar goed rond in de
tuin en dan komt de ooievaar wel vanzelf."
Jantje strooit het graszaad overal rond.
Twee maanden later krijgen de buren een baby.
Tijdens het kraambezoek zegt Jantje kwaad tegen de buurman:
"Als je maar weet dat het niet jouw zaad was, maar dat van mijn vader!"

Het is wat het is
zegt de liefde
Ingrid
Premium Member

« Antwoord #18 Gepost op: Juni 04, 2011, 05:48:00 »

Paddy reed met z'n auto in het centrum van Dublin op zoek naar een
parkeerplaats. Het zweet brak hem uit want hij was al bijna te laat
voor zijn afspraak. Hij kijkt naar boven en zegt:
"Heer, heb medelijden met mij, als U een parkeerplaats voor mij vindt
dan zal ik elke zondag naar de kerk gaan voor de rest van mijn leven en
ik zal geen druppel Ierse whisky meer aanraken!"
Wonderlijk genoeg is er plotseling een lege parkeerplaats. Paddy kijkt
weer omhoog en zegt:
"Laat maar zitten hoor, ik heb er één gevonden!"

Het is wat het is
zegt de liefde
Ingrid
Premium Member

« Antwoord #19 Gepost op: Juni 20, 2011, 19:11:51 »

Een Belg zegt tegen zijn Hollandse vriend:

"Ik ken een trucje om gratis te gaan eten."
"Fantastisch zeg",  zegt de Hollander, "hoe doe je dat?"
"Ik ga naar een restaurant, zet mij neer en ik bestel een voorgerecht, een
hoofdschotel en een dessertje, dan neem ik mijn tijd met een koffie en een
cognac.
Vervolgens wacht ik tot sluitingstijd.
Als bijna alle stoelen op de tafels staan komt natuurlijk de ober vragen of
ik wil afrekenen.
Dan zeg ik hem 'Maar ik heb al afgerekend met uw collega die reeds
vertrokken is.'
En klaar is Kees."
"Geweldig, gaan we dat dan morgen eens uitproberen?" vraagt de Hollandse
vriend.

Zoals afgesproken gaan ze de andere dag naar het restaurant en alles
verloopt zoals verwacht.
Tegen het sluitingsuur komt de ober en vraagt of ze willen afrekenen.
De Belg antwoordt: "Excuseer, maar wij hebben al betaald aan uw collega die
reeds vertrokken is."
Waar de Hollander aan toevoegt: "En we wachten nog altijd op ons
wisselgeld!"

Het is wat het is
zegt de liefde
Ron
Administrator
*

Just a Gentle Storm

« Antwoord #20 Gepost op: Juni 25, 2011, 21:24:19 »

A bus stops and 2 Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation.
The lady sitting next to them ignores them at first, but her attention is galvanized when she hears one of them say the following:

'Emma come first. Den I come. Den two asses come together.
I come once-a-more! .Two asses, they come together again.
I come again and pee twice. Then I come one lasta time'.

The lady can't take this any more,'You foul-mouthed sex obsessed pig' she retorted indignantly, 'In this country. we don't speak aloud in Public places about our seks lives'.

'Hey, coola down lady' said the man. 'Who talkin' abouta seks?
I'm a justa tellin' my frienda how to spell ' Mississippi'.

$5. 00 says you're gonna read this again  

our scars have the power to remind us that the past was real
- Red Dragon -
Ingrid
Premium Member

« Antwoord #21 Gepost op: Juli 21, 2011, 19:12:22 »

En bijna een maand later weet ik eindelijk waar die mop me aan doet denken.

Een oudje maar een goeie:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=JAFQFvSPhQ8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=JAFQFvSPhQ8</a>

Het is wat het is
zegt de liefde
Ingrid
Premium Member

« Antwoord #22 Gepost op: Juli 21, 2011, 21:11:33 »

Drie jonge vampieren wonen samen met hun vader in een kasteel. Ze zijn bijna 18 jaar, en vader vindt dat het tijd wordt dat ze voor zichzelf gaan zorgen. 'Vanavond, klokslag twaalf uur, gaan we naar de toren. Jullie vliegen uit en mogen voor de verandering zélf eens eten zoeken. Zo gezegd, zo gedaan.

Na vijf minuten komt de eerste terug. Hij heeft een paar streepjes bloed rond de lippen en zegt: 'Goed gelukt, pa!' - 'Waar ben je je eten gaan halen?' - 'Wel, zie je die boerenkar ginder? Daarachter staat een hele hoop schapen. Smullen!'

Nog eens vijf minuten later komt de tweede terug, met al wat meer bloed rond de mond: 'Man, man, ik heb goed gegeten! Zie je die boerenkar? Daarachter staan schapen, en daartussenin een boerinnetje. Lékker!'

Tien minuten gaan voorbij, een kwartier, en de derde zoon komt maar niet terug. Pas na een halfuur komt hij wat onzeker aangefladderd, heel zijn smoel vol bloed. Zegt papa trots: 'Allez jong, jij ziet eruit alsof je echt goed gegeten hebt! Waar ben je naartoe gevlogen?' Waarop de zoon 'Zie je die boerenkar daar?' - 'Ja, ja, die zie ik staan.' - 'Wel, ik dus niét.'

Het is wat het is
zegt de liefde
Janne
Premium Member

« Antwoord #23 Gepost op: Juli 22, 2011, 00:06:55 »

Laugh

Tegenslagen zijn kansen met een masker op. (Chinees spreekwoord)
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: